Welcome
Username:

Password:


Remember me

[ ]
[ ]
Poll

MoH:WF, BO II of nog iets anders? Waar kijk je naar uit?

Medal Of Honor: Warfighter

Black Ops II

Anders [Plaats een reactie]

You do not have the required permissions to vote in this poll

Votes: 7 Comments: 0
Previous polls
Online
Guests: 0
Members:
On this page:
Members: 39, Newest: Darkwizard
TeamSpeak
May 2018
No events for this month.

SMTWTFS


12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Chatbox (all posts)

bullet Fluxilicious on Tuesday 12 June 2012 - 02:21:53
Zoo.. terug uit zeeland.. Morgen misschien weer online snachts :D
bullet Fluxilicious on Friday 08 June 2012 - 11:57:31
Zo we gaan vandaag een weekend naar Zeeland.. misschien dat we nog ff langs komen Washo hahaha.. We zitten in bruinisse:D
bullet Chekov on Wednesday 30 May 2012 - 13:11:21
Jammer van de regen gisteren, maar toch. lekker weer weer vandaag.
bullet Skydream on Tuesday 29 May 2012 - 19:11:38
We genieten ervan nu 't eens kan in ons regenlandje... :)
bullet Washo on Sunday 27 May 2012 - 23:36:32
ik zie al een aantal avonden niemand meer online, zitten we soms met zn allen buiten te bakken?
bullet Fluxilicious on Thursday 03 May 2012 - 01:16:36
Hey allemaal, ik hoop binnekort weer van de partij te zijn.. pc is opnieuw geinstalleerd en heb vandaag pas weer bf3 enzo geinstalleerd..
bullet sssssstttnl on Wednesday 02 May 2012 - 17:51:47
De Black ops 2 trailer staat op dumpert
bullet Qoinz on Monday 30 April 2012 - 11:32:39
ik ben op vakantie t/m 7 mei X
bullet DUTCHrip on Wednesday 25 April 2012 - 00:41:19
heeeee ROY ... welkom terug in dit moeie natte kouwe landje :P
bullet Skydream on Tuesday 24 April 2012 - 17:44:41
Welkom terug Roy ;).
bullet Royx on Tuesday 24 April 2012 - 12:05:34
zo uitgerust Azzie kijk maar uit ik ga uren maken vanavond :p
bullet aztec on Sunday 01 April 2012 - 19:20:28
zal proberen
maar kan niks beloven
bullet Royx on Sunday 01 April 2012 - 17:33:14
ik zal het proberen, ook al vind ik niets vaksntie is toch al niet zo duur, oh en voor azzie,... maak niet teveel uren joh
bullet DUTCHrip on Friday 30 March 2012 - 17:08:09
geniet van je vakantie daar !!! En als je toch aan het duiken ben zoek meteen een paar parels haha heb je meteen een gratis vakantie ...:P
bullet Royx on Friday 30 March 2012 - 06:47:18
zo aangekomen en uitgerust een beetje, vanmiddag naar Koh Samet en lekker duiken hehe
bullet Mavasc on Thursday 29 March 2012 - 12:15:42
Die hele waslijst die ze paar weken geleden hadden gepost, is ongeveer 1gb groot.
bullet DUTCHrip on Wednesday 28 March 2012 - 23:33:14
Update van wat ??
bullet Mavasc on Wednesday 28 March 2012 - 21:57:03
Morgen update in de ochtend
bullet aztec on Wednesday 28 March 2012 - 00:52:08
roy, een goede reis
bullet Washo on Saturday 24 March 2012 - 19:29:07
Dat zagen we wel in de code LOL
bullet p2kNLsander on Saturday 24 March 2012 - 00:13:55
Wat ik niet doorhad is dat je geregistreerd moest zijn.
bullet Washo on Thursday 22 March 2012 - 19:15:19
@Mavasc suc6 idd.
@sander nou ik vraag me af wie een script zou posten. We zouden ervoor kunnen zorgen dat onze leden aan alle kanten beperkt worden, maar die kant ga ik liever niet op, ik reken op een beetje fatsoen.

bullet Skydream on Wednesday 21 March 2012 - 16:16:13
Succes met je tentamens!
bullet Mavasc on Wednesday 21 March 2012 - 11:15:57
Heb volgende week tentamens, dus ben zoals afgelopen week niet tot weinig online.
bullet p2kNLsander on Monday 19 March 2012 - 21:52:07
hihi, ik had het al doorgegeven aan dutchie. Jij enig idee hoe dat op te lossen is?
bullet Washo on Monday 19 March 2012 - 21:51:04
Sander geen javascriptjes posten he ......
bullet RoboC on Monday 19 March 2012 - 15:03:54
Dem sterkte man! Lang leven de wintersport :D
bullet aztec on Sunday 18 March 2012 - 23:44:41
ok tot dan
bullet DementexD on Sunday 18 March 2012 - 22:28:56
Damn Typos..
bullet DementexD on Sunday 18 March 2012 - 22:28:16
Hey Jongens, Sorry dat ik de laaste er niet was, ben een beetje ziek en het is uiut met mijn Hell. van af maandag of zo ben ik er weer.. Groetjes Randy
Go to page [1] 2 3 4


Latest Forum Posts
Posted by Washo
yep hoe was dat ook alweer jihadjeep LOL
26 May : 20:24

Posted by DUTCHrip
lol... wat denk je van het mine game filmpje >> i[more ...]
06 May : 17:41

Posted by Washo
niet te geloven, ik wil hem wel eens bij mij op de[more ...]
03 May : 20:42

Posted by Wolfie
LOL. Vooral USAS filmpje, hè Roy !!!!
03 May : 20:17

Posted by Wolfie
2 woorden voor deze man : DR. PHIL. Hij heeft duid[more ...]
03 May : 20:15

Chatbox